Učiteljski fakultet

Razvijanje čitalačkih vještina u djece od iznimne je važnosti. Veliku ulogu u tom procesu igraju priče, stoga je važno djecu rane i predškolske kao i osnovnoškolske dobi čim ranije izložiti pričama.
Priče imaju potencijal iznjedriti raznovrsne likove preko kojih djeca mogu razmišljati o temama kao što su identitet, različitost, rod, invalidnost i sl. Stavljanjem sebe u tuđe cipele djeca se poistovjećuju s likovima, pritom razvijajući empatiju, poštivanje različitih identiteta, rodnih i inih uloga.
Osmišljene aktivnosti participatornog su karaktera i obuhvaćaju poznate likove iz dječjih priča, ali isto tako i zamišljene likove te time omogućuju djeci da optimalno razvijaju svoju maštu.
Voditeljica postaje: Ester Vidović, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Dodatna sudionica: Matea Butković, Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Poster generiran pomoću AI alata ChatGPT.
